امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

...

1391/6/25 12:21
نویسنده : مامان ناهید
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟چند روزه اصلا حوصله نداشتم بیام اینجا و برات بنویسم مهمون هم داشتیم نمیشد.مامانی عزیزم برای دل مامان امیر عباس خیلی دعا کن.این چند روز یه لحظه هم از فکرش بیرون نیومدم دعا کن خدا زود زود بهش یه نی نی ناز بده.عشق مامان الان نمیدونم دقیقا قدت چقدر شده اما هرچقدر شده قربون قدت برم عسل مامان.راستی شمکم یکم اومده جلو داره تابلو میشه نی نی توشه.فدات بشم الهی........

بابایی کلی آهنگ کودکانه برات دانلود کرده ایشالا به دنیا بیایی برات میزارم....

عشق مامان دعا یادت نره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان امیر عباس)
25 شهریور 91 16:29
سلام ناهیدی خوبی خانمی ؟ همیشه لحظه های شاد و برای خودت و نی نی نازت آرزو میکنم ... مرسی به یادمی ... برام دعا کن ... پسرم مثل فرشته ها پر کشید ... شکر , شکر , شکر راضیم به رضای خدا فقط دلتنگ فرشته ای هستم که خدا 8 ماه 16 روز به امانت پیشم گذاشت . کاش لیاقت مادر بودن امیر عباس و داشتم ... کاش پسرم از اینکه من مادرش بودم پیش خدا و صاحب اسمش خجالت زده نشه ... امیر عباسم لباقت اسمشو داشت مثل صاحب اسمش لب تشنه بدون شیر رفت پیش صاحب اصلیش ( خدا) , مثل صاحب اسمش همین که صداش میکنی حاجتتو از خدا برات اجابت میکنه ... باورت نمیشه , دیروز واسه چند ساعت رفتم با علی خونه خودم تا کم کم به تنهایی و بدون داشتن امیرعباسم کنار بیام خیلی بی قراری کردم , کنار تختش خیلی زاری کردم اما همین که گفتم فرشته نازم حالا که رفتی از خدا بخواه به حرمت 8 ماه مادری من و پدری بابات خدا به من صبر بده 1 ساعت بعد چنان خدا بهم آرامش داد که فکرش و نمیکردم ... ناهید جان خیلی محتاج دعام
شاه نی نی
26 شهریور 91 11:15
شکم من هنوز جلو نیومده . امیدوارم همه ی اونایی که نی نی میخوان به آرزوشون برسن .